Beyza Aksoy dan beklemediğim bir kitaptı. Ne kadar duyguları çok güzel yansıtsa da kitaba, emeğinin karşılığını alamayacağı bir kitap olmuş bence çünkü olay örgüsü yaşananlar saçmalıktı bana göre. Yazar sanki kitabın sonuna doğru fantastiğe bağlamayı düşünmüş son anda vazgeçmiş gibiydi. Küçük yaşlarda zorbalanan ana karakteri çok güzel anlatmış olsa da diğer karakterlerle asla bağ kuramadım ve kitabı bitirmek için kendimi çok zorladım. Kitabı alırken de yazara güvenerek hiç araştırmadan almıştım. Ne kadar Siyam 1 - Kış Güneşi serisini bayılarak okuduysam Serçeler Ağladığında yı zorla okudum. Yazmış olmak için yazmış gibiydi yazar ama keşke kötü bir kitap yayınlamak yerine uzun süre hiç yayınlamasa da sonrasında güzel bir kitapla geri dönebilirdi.