Dostluğu ve aşkı aynı anda bu kadar iyi işleyebilen başka bir kitap okuduğumu hatırlamıyorum. Gerek yazım konusunda gerek anlatımında herşey beklentimin üzerindeydi ama bana göre en iyi tarafı konusuydu. Kitap genelde melankolik bir havada geçse de yine de hiç sıkmıyor. Olayların Ankara'da geçmesi de benim için ayrı bir zevkti yazarın anlattığı yerlerde yaşamış olmak oraları okurken gözümde canlandırmak çok keyifli bir duyguydu. Yazıldığı zaman dilimine göre bence en iyi eserlerden birisi. Okumanızı tavsiye ederim.