Puan vermedi·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Mart 2018 00:24 "Şimdi buradayız işte. İşlediğimiz günahın kefaretini ödüyoruz. Bir adam tarafından kandırılmaya izin vermiş, onun peşine körü körüne takılmış olmamızın kefaretini; başkaldıran insan tanımını unutma, bencillik, öngörüsüzlük, vurdumduymazlık, diktatöre boyun eğme, küçük hırslarımıza kapılma günahlarının kefaretini." diyerek yazar aslında kendi kitabının incelemesini yapmıştı. Farkına varmak, pencerenizi genişletmek, bakış açınızı değiştirmek için mutlaka okunması gereken bir kitap. Kimse edilgen olmamalı, olaylara müdahale etmeyi değil pasif kalmayı seçmemeli, seçiyorsa sonuçlarına katlanmalı diyor. Tavsiyemdir, okuyunuz !