KENDİNİ ARAYAN ADAM: "Allah'ım!!! Beni bana unuttur... ", diye yalvararak Allah'a sığınan ama kendini, kendinde arayan Arkaş'ın hayatını anlatan kitaptır... Evet kitabı okuduğunuzda gerçekten hem kendinizi, hem insanları hem de hayatı okuyorsunuz... Zaten Halil Cibran'la tanımıştım Mihail Nuayme'yi, ve diğer kitaplarını okuyarak da tanımaya dewam edeceğim... Siz de okuyun isterim.... İyi akşamlar...