4/10
·408 syf.··
2025 69. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Temmuz 2025 19:35
Fantastik türünü çok seven biri olarak, farklı bir şey deneyimlemek istemiştim ama ne yazık ki bu kitap hem dil, hem içerik, hem de tempo açısından beni hayal kırıklığına uğrattı. Hikâye çok yavaş ilerliyor. Bazı kitaplar durağan olabilir ama burada durağanlık keyifli bir derinlik sunmuyor, aksine sabır testi gibi hissettiriyor. Olay örgüsü zayıf, sürükleyicilik sıfıra yakın. Özellikle ilk yarıda sürekli “Neden okuyorum bunu?” diye sordum kendime. Smut sahneleri kesinlikle rahatsız ediciydi. Aşırıya kaçan, detaylı ve argo kelimelerle dolu sahneler kitabın genel atmosferine hiç uymamış. Sonlara doğru bu bölümleri direkt atladım çünkü artık midem bulanmaya başladı. Ayrıca yaş sınırı uyarısı kesinlikle olmalıydı. En az 17+ bir içerik söz konusu ama kapakta veya açıklamada bu konuda hiçbir bilgi yoktu. Karakter gelişimi yok denecek kadar azdı. Ana karakterin iç dünyasına dair hiçbir bağ kuramadım. Yan karakterler için de büyük bir özen gösterilmemiş. Hatta bazı yan karakterlerle ilgili gelişmeler okuyucuyu duygusal olarak etkilemek yerine, sadece “olmuş olsun” diye eklenmiş gibiydi. Gerçekten çok daha iyi işlenebilirdi. Kitabı okurken özgünlük beklentim yoktu açıkçası çünkü fantastik türde artık bazı tekrarlar kaçınılmaz. Ama bu kitapta özgünlük bir yana, kurgu bile neredeyse hiç işlemiyor. Her şey yüzeysel kalıyor, atmosfer kurulamıyor ve karakterlerle bağ kurmak mümkün değil. Özetle, bu kitabı hiç sevmedim. Son sayfalara doğru sadece bitirmek için okudum, hatta bazı kısımları atladım. Kitap beni hiç içine çekemedi. Ve evet, bir daha asla kitap alırken “kör atış” yapmayacağım. Bu da bana büyük bir ders oldu.
GelinAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 20241,067 okunma
·
60 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.