Bir oturuşta bitirebileceğiniz bir kitap. Babasını kaybetmiş,ablası uzakta olan,annesiyle birlikte yaşayan öğrencinin bir günü. Yetişkinliğe geçiş dönemiyle nasıl baş edeceğini bilemeyen bir kız öğrenci ve onun gözünden,düşüncelerinden bir günü. Kitapta diyalog yok denecek kadar az olmasına rağmen kendini okutuyor. Dazai’nin okuduğum ilk eseri “İnsanlığımı Yitirirken”. Bu eseri ona göre daha az karamsar diyebilirim.
Öğrenci KızOsamu Dazai