·512 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Temmuz 2025 21:16 Ana karakterimiz Charles Arrowby.
Charles,şöhreti, sahneleri bırakarak ve dunyadan elini etegini cekerek deniz kenarında köye yerleşir ve sağlıklı, huzurlu ve dingin bir yaşam sürmek niyetindedir. Yazmaya başlar. Yazdıkları günlük mü, anı mi, roman mı, henüz kendisi de bilmez ama yazar bu arada tesadüfen gençlik aşkı ile karşılaşır....
Inzivaya çekilerek,doğayla uyum içinde yaşamayı planlarken sorgulamalar,iç ve çevresel hesaplaşmalar la devam eden kitap okura da sorgulama yaptırıyor.
İçimizdeki kötülüğü,karanlık tarafımızca yüzlesebilir kendimizi her halimizle kabul edebilir miyiz?
Ya başkalarını?
Kötü insan zamanla iyi insana dönüşür mü?
Ya iyi insan zamanla kötü insan olabilir mi?
Aslında neysek oyuz ve yasanan olaylar içimizdeki iyi ve kötüyü mu ortaya çıkarıyor?
Neden planladığımız hayatı degilde akışın bize yaşattığı durum/hal/konu/duyguları yasiyoruz.
Sorular sorular..
Ve bir alıntı;
“Dönüp geriye bakınca, olanları yorumlayınca, kendi hayal ettiklerimi gördüğümü ve gerçekliği görmezden geldiğimi nasıl da anlıyorum..”
Gerçekliği görebilmek niyeti ile hayatı ve kitapları iyi okumalar.