·110 syf.····Okunma: 15 Mayıs 2025 00:00 Kitap gerçekten çok güzeldi. Okudukran hemen sonra incelemesini yazamadım ama zaten kendini unutturan bir kitap değil. Dil olarak ağır anlaşılmayacak bir anlatımı yoktu. Ama bence öylesine okuyayım kafam dinlensin kategorisinde de sayamayız kitabı.
Duygu yüklü, okurken kitabı yaşayabileceğiniz, empati duygusu güçlü bir kitap. Hayattan bıkmışlığın yanında ona tutunma isteğini de sezdiren arada kalmışlığın psikolojisini güzel anlatan bir kitaptı.