Cevapları alalım :)
Hiç saçmaladığınız olmuş mudur?
Sayfa 60 - Metis Yayınları·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
5,1bin Gösterim
32 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dışarıdan çok ciddi biri gibi görünsem de, ailemle ve yakın arkadaşlarımla çokça saçmalıyorum 😅
Saliha
Gönderi Sahibi
Ben de dışarıdan soğuk ve mesafeli görünüyormuşum öyle derler genelde ama yakınlarımla saçmalamayı severim 😅şaşırtmak da güzel oluyor😅
Saliha
Gönderi Sahibi
Beraber saçmalayabildiğimiz insanlar candır🤩😀
Saliha
Gönderi Sahibi
"Gölgesiyle barışık insanlar daima daha çok aranırlar, yaptıkları saçmalıklar yadırgansa bile." s:60
çok saçmalıyorum, insanlar da önemli bi şey dediğimi veya yaptığımı sanıyor, bi bakıyoruz cidden de önemli bi şeymiş söylediklerim falan 😂 bence herkes ‘saçma’ ile yüzleşmeli ve denemeli 😌
Saliha
Gönderi Sahibi
Zehra 😅😅
Saçmalamadığım zamanlarda bi eksiklik hissediyorum😂
Saliha
Gönderi Sahibi
♛hakan♞kutlu♛ bence de 😅
Reklam
Saliha
Gönderi Sahibi
Olmaz mı diyerek cevaplıyorum 🤭
Milyon kez😂