·416 syf.····Okunma: 18 Temmuz 2025 00:00 Üç Cisim Problemi", bana göre yapısal olarak oldukça dağınık bir romandı. Kitap sanki hiç başlamamış ama sürekli sonlara gidiyormuş gibi hissettirdi. Giriş ve gelişme bölümleri neredeyse yok gibiydi; olaylar hızla gelişiyor gibi görünse de aslında gerçek anlamda bir ilerleme hissi vermiyor. Karakterlerin duygu durumları yeterince derinlemesine işlenmemiş, bu da okurla duygusal bağ kurulmasını zorlaştırıyor. Kurgu ise zaman zaman karmaşıklaşıyor ve bütünlükten uzaklaşıyor. Ayrıca bilimsel detayların fazlalığı, romanın edebi yönünü gölgede bırakıp onu yer yer teknik bir metne dönüştürüyor. Tüm bunlar bir araya gelince genel beğenim orta seviyede kaldı diyebilirim.