·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Temmuz 2025 17:20 Japon edebiyatından bir kitabı ilk kez okudum. Hikayelerin kütüphanenin etrafında şekillenmesi ve karakterlerin birbiri ile farklı hikayelerde de karşılaşması hoşuma gitti. Beni tek zorlayan isimleri aklımda tutmak oldu :) kolay okunur, kısa hikayeleri bu yazımı güzelleştirdi. Tavsiye ederim.