Yazardan okuduğum ilk kitap. Yazdığı son kitap sanırım ve alıntı türünde. Diğer kitaplarının dilini bilmediğim için sadece bu kitap üzerinden yorum yapacağım.
Hayatından kısa alıntıları anlattığı ve su gibi akan bir kitap. Beni rahatsız eden şey anlattıkları evet okutuyor ama okumasanız da olur denilecek şeyler olması. Kendi söylemi de editörün ısrarı üzerine yazdığı yönünde. Sipariş üzerine yazılınca galiba böyle oluyor.