1/10
·312 syf.··
2025 1. kitabı
Öldürülmüs bi kadinin adini YASATMAK icin kitabindan bi karakter yapip finalde de kadini hamile haliyle PATLATARAK katleden ruh hastasi bir yazar. yaziklar olsun hic mi ben ne yapiyorum demedin bu kitabi basan yayinevine de yaziklar olsun kontrol eden editöre de yaziklar olsun tüm ülke ikbal aysegül olayinda ne kadar etkilendik nasil böyle bi PACAVRA basarsiniz?????
AkvaLeman Veli · İndigo Kitap · 202533 okunma
··1 alıntı·
12,3bin Gösterim
19 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitabın puanı nasıl 9.3 olabilir?! Ayrıca İndigo'dan kitap falan almam ben artık ✋🏻
Arkadaşları ve kendisidir 1 puanı yapistiralim kizlar
ya ülke bu haberle sallanmışken, artık hangi zıkkımı kasmak için böyle şeyleri “duyar kasmak, unutturmamak” adı altında pazarlayabiliyorsunuz anlamıyorum? yayınevinin bir bok yaptığı yok, tek bildikleri para için kitap satmak ve kitabın konusudur odur budur hiçbir ince detaya bakılmıyor. ya bu kitabın editörü, bu yazarın eşi dostu yok mu kimse mi uyarmadı?
@ayla_perez Kusursuz Rekabet su kitap
Yazar Instagramda kendi hesabından yaptığı açıklamada "kutsal bir vedaydı benim için" demiş. Bu mu kutsallık? Adını yaşatmak istiyorsa, başka şekillerde kullanmalıydı. Yayın sektörü nerelere gidiyor...
kitabın puanı şaka olmalı... ve instagramda bunu savunan insanlar gördüm. amacı ne olursa olsun önemsiz burada kızların anısına saygısızlık var. katledilen kızlarımızı rahat bırakın. ikinci kitabında isimleri değiştirse ne olacak en başında yaptığı şeyin saçmalığı ve saygısızlığı ortada. sıkıntı sadece yazar da değil, editör, yayınevi.. eğer anacaksanız böyle anmayın.
Çuş ama artık bu da oha yani kelimeler kifayetsiz tepkimi anlatamıyorum
Reklam
Genelleme yapmak hoş bir şey değil ama ben artık çok sıkıldım wattpad yazarlarının tanınmak için yaptıklarından bu zamana kadar kadınları aşağılıyorlar diyorduk şimdi de ellerini kaybettiğimiz insanlara uzattılar. Ayrıca bu tür kitapları sırf fazla etkileşimi var diye çıkaran yayınları da anlamakta artık güçlük çekiyorum.
Şakadır diye düşünmüştüm ama gerçekmiş. Yazıklar olsun