Kim "Yalnız" değil ki....
"Ben de yalnızım" .. dedi. Bu sefer benim ellerimi kendi avuçlarının arasına alarak: "Boğulacak kadar yalnızım," diye devam etti, "hasta bir köpek kadar yalnız..."
Alıntı
·
326 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.