Uzun suredir kitapligimda bulunan ama bir turlu okuyamadigim bir kitapti. Kitabın her bir sayfasında daha önceden okumadığım için kendime kızdım. Sabahattin Ali’den ilk kitabımdı ve kalemine tek kelimeyle hayran kaldım. Okurken hem inanılmaz bir edebi haz duyuyorsunuz hem de hikayenin sürükleyiciliğiyle bir sonraki sayfada neler olduğunu merak ediyorsunuz. Raif efendinin kendini gözündeki değersizliği, zor bulunmuş bir aşkı kaçırmamak için gösterdiği özen ve sakınma. Hepsi çok iyi işlenmiş. Yer yer Raif’e sinir oldum yer yer onunla beraber kahroldum. Hem hikaye içeriği bakımından hem de edebi açıdan oldukça doyurucu bir kitaptı.