Muhammed Ali Aktekin
@aliaktekin47 · 11ay
Takip Et
Üstad ne güzel demiş;
insanın tükendiği, tüketildiği ahlaksız bir çağda yaşıyoruz...
Edebiyat
39 beğeni
·
1 paylaşım
·
1 +1'leme
·
264 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
NaZLI
O ne dediyse güzel dedi kurban olduğum ❤️😍🌸 NEŞE’DERT’AŞK
3
Muhammed Ali Aktekin
Gönderi Sahibi
Tartışmasız 🥰
2
Gizle