Üstad ne güzel demiş;
insanın tükendiği, tüketildiği ahlaksız bir çağda yaşıyoruz...
Edebiyat
··
1 +1'leme
·
264 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O ne dediyse güzel dedi kurban olduğum ❤️😍🌸 NEŞE’DERT’AŞK
Muhammed Ali Aktekin
Gönderi Sahibi
Tartışmasız 🥰