Yayınevini tebrik ederim, basım çok kaliteliydi, kağıdı kapağı vs.
Yazardan okuduğum ikinci kitap. O kitabını okumuştum ve anlatım yien buna yakın olmasına rağmen daha iyiydi. Ben yazarın kalemini, anlatım şeklini beğenmedim. Okuduğum son kitabı olur büyük ihtimalle.
Konusu güzel olabilirken, bir şeyler yapmış ve olmamış.