Puan vermedi·68 syf.··Beğendi
· -spoiler icerir-
"Bilinmeyen bir kadın"ın mektubu... Halbuki bilinmek için, hatırlanmak, tanınmak için o kadar çaba vermiş ki... Üzücü evet. Kitabın büyük bir kısmını hüzünlenerek okusam da düşüncelere dalıp kızdığım noktalar da oldu. Onca çabanın ardından onun icin hala sıradan biriysen bu zorlayış niyeydi? Çocuğunun daha rahat ve mutlu bir hayatı olabilecekken onu bundan alıkoymak niyeydi?
Saplantılı aşk, teslimiyet, karşı taraftan karşılık görmediğin zaman kendine eziyeti doğurur. Bunu seçmekte özgürsün. Ama çocuk varsa bu seçim bencillikten başka bir şey olmaz. Belki de bu seçim öldürdü o çocuğu kim bilir...