·354 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2025 17:40 Küçük Kadınları okurken ki tatlış hava bu kitapta çok fazla olmasa da 18.ci bölüme kadar iyi ilerliyor.Ama 18.ci bölümde hayal kırıklığı yaşıyorsunuz, Laurie'nin bu kadar çabuk Jo'yu unutacağını asla beklemiyordum,hele Amyle evleneceği aklımın ucundan bile geçmezdi.Şaka falan sandım bir süre,Jo'yu kandırmak için yapıyorlar diye düşündüm,öyle değilmiş malesef.Hele Amy'nin ablası Beth öldüğü halde evine dönme zahmetinde bile bulunmaması sinir krizi geçirmeme sebep oldu.Jo'ya o kadar üzüldüm ki,kızın yapmadığı fedakarlık kalmadı, okuduğum en fedakar karakterdi.Sonda Jo evlenmesede güzel olurdu aslında,ama yazar öyle yazmak zorunda kalmış galiba dönemin şartlarına uygun olarak.Söyleyeceklerim bu kadar.