Okumanızı tavsiye etmem çünkü bu arkadaş bence aşkı çok yanlış anlamış ,sevginin karşılığını bulmak nasip işidir acı çekmek beddua etmeyi gerektirmez peygamberimiz bedduanın dönüp dolasıp kisinin kendisini bulacağını soylemistir bu kitabi okurken kendi sevdigim insanlara beddua ediyormus gibi hissettim ve rahatsiz oldum açıkçası ...