8/10
·164 syf.··
Beğendi
·
2025 7. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 26 Temmuz 2025 15:13
Merhaba arkadaşlar yolda giderken yarım kalan kitabımı bitirmiş oldum … Yorumlamam gerekirse ; Haruki Murakami’nin ilk okuduğum kitabıydı . J ve Fare sohbet ederlerken güzel bir arkadaşlığı anlatıyordu. Sade ama samimi diyaloglarla , yaşanmışlıklarla ve düşüncelerle örülü bir anlatım vardı. Kitapta çok güzel filmler , şarkılar gibi bir çok kelimenin altını çizdirmeye yönelik durumlar oldu bu benim çok hoşuma gitti. Kitaptaki Radyo NEB bölümlerine de ayrıca değinmek gerek. Kısa ama etkili olan bu kısımlar okuyucuya mola verir gibi hissettiriyordu. Daha çok atmosfer duyguların peşinden gitmek isteyen herkesin kitabı keyifle okuyacağını düşünüyorum. Çünkü dili bayağı akıcı çerezlik geliyor. Puanım : 8/10
Rüzgarın Şarkısını DinleHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20207,4bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.