Sıradanlıklarına rağmen her bir hikayenin sonunda boğazım düğüm, gözlerim dolu doluydu.
Kısa ama etkisi uzun olan ‘Düğün’- ‘Arlezyalı’- ‘Pandomima’ okuması çok zevkliydi.
~
"Kimseler gelmez senin feryâd-ı âteş bârına
Yandım ey bîçâre dil yândım melâmet nârına"