Kitap olay kurgusu, betimlemeleri, verdiği mesajlarla diğer okuduğum bir çok dünya klasiklerinden bir adım önde diyebilirim. İlk önce kitabın olay kurgusuna değinmek istiyorum kitap bu konuda gerçekten çok iyiydi yer yer açık bulduğumu sansam da olayları birbirine çok iyi bağlıyor ve bu konuda beni alt etti diyebilirim. Karakterler çok çeşitliydi kimisi eğlenceli kimisi hırslı kimisi vefakar kimisi aşırı gururlu vs yani kitap karakterler yönünden çok iyiydi. Özellikle Joe karakteri hem davranışları hem duyguları hem de konuşma şekliyle en hayran olduğum insandı kitapta. Başta da belirttiğim gibi okumuş olduğum bir çok dünya klasiği eserlerinden bir tık daha iyiydi. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.