·264 syf.····Okunma: 28 Temmuz 2025 23:00 Pek çok insanın beğenisini kazanan bir eser hakkında eleştiri yazmak kolay değil ancak yapmak zorundayım. Kurgu yada gerçek.. Her ne olursa olsun hiç bir insan bu kadar aşağılanma hakaret ve eziyete dayanamaz ve okur olarak ben de dayanamadım. Şiddet yada kötü muamelenin olduğu pek çok eser okudum ama bu kitapta Yahudi yada Çingene çocuğun yaşadıkları gerçekten sınırları aşan düzeyde. Bu haliyle yazarın kurban bilincinde olduğunu kendini değersiz hissettiğini yada şiddet ve aşağılanmanın yarattığı şok etkisinden faydalanmaya çalıştığını düşünmeden edemiyorum. Edebi bir eserde elbette yaşamın adil olmadığı pek çok yan da esere konu edilebilir ama sadece eziyet aşağılanma ve hakaretin binbir türünü gördüğüm bir eser okumak beni okur olarak hiç memnun etmedi hatta oldukça rahatsız etti.