Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· İnsanın körelmiş şükür duygularını tekrar sivrilten yaşamayı aslında özgürce yaşayabilmeyi,kimseden korkmadan sokakta gezebilmeyi ve sevdiklerine karşı utanç duymadan konuşabilmeyi şu 80 sayfada en iyi anlatan ve hissettiren kitap. Son sayfaya kadar okuyucuyu bile kitaba karşı mahcup hissettirmesi ve sonunda nerede ve nasıl yaşıyor olursak olalım kitabın son cümlesinden sonra insanın içini buruk bir gülümsemeyle kaplayan çok güzel bir eser.