Öyle görünüyor, Arif Bey. Bu kitaptan sonra duraksama dönemine gireceğimi düşünmeye başladım. Düşüncelere ve fikirlere çok hızlı maruz kalmaya başladım. Sindirme ve üzerlerine düşünmem lazım.
Şansımı bir denerim. Sizin güzel sözlerinizin enerjisi ile hareketlenmemek mümkün mü, emin değilim. Ayrıca okuyanlar güzel -yani siz- olduğundan yazılarımın bir anlamı oluyor. ^_^