Hakikat ve Kuş-kafes bahsine müptelayım.Aşk böyle bir şeyse dünya denilen yeri bile bülbül ve gül bahçesine ulaştırır.Dünya önemsiz zaten fakat gül kokan bir yerde bülbülün derdi bir ömür dinlenir.Hakikat meselesini öyle güzel anlatmış ki doğrudur bize çok çektiriyor hep kaçıyor ona ulaşmaya çalıştıkça.Okumayan kalmasın "An" kaçıyor zaten.Aşk farklı bir kelime ve seni sevmek güzel şey.