·206 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mart 2018 21:01 Kitap çok güzel ve komik.Kitapta iki yakın arkadaşın mektuplarında geçen olaylar anlatılıyor ve anne ve babalar eleştiriliyor.Çocuk kitabı gibi görünen ama içinde dünyalar saklı kitaplardan biri.Tavsiye ederim.