Puan vermedi·74 syf.····Okunma: 29 Temmuz 2025 23:14 Kafka’nın eserleri bana her zaman karanlık, anlamı derin ve biraz da zorlayıcı gelmiştir.
Dönüşüm de bu duyguları yaşatan bir öykü.Gregor’un yaşadığı sıkışmışlık,kendini fazlalık gibi hissetmesi ve işe yaramama duygusu,okurken beni de etkiledi.Sanki onunla birlikte ben de o odada hapis kalmış gibiydim…