·296 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2018 00:00 Kanadı Kırık Kuşlarda da aynı şey olmuştu. Kitap inanılmaz güzel ilerliyor. Hemen kitabı bitirmek istiyorsun, elinden düşmüyor. Ama sonunda ; kocaman bir boşluk. İkisininde sonunu sevmedim. Başından sonuna kadar olan akış mükemmeldi ama.