7/10
·416 syf.··
2018 17. kitabı
Kitap özel bir araştırma ve bilgi sonucu yazıldığını hemen belli etsene kitabın dili ağırlıklı olarak Amerikan argosuyla yazılmış (lanet olsun dostum vs). Bu sizin için bir artı mıdır eksi midir bilemiyorum ama benim için ne çok eğlenceli ne de çok sıkıcıydı. Kitabın en sevmediğim yanı kimyayla ilgili çok fazla bilgi var ve bu beni biraz sıktı diyebilirim ( böyle bir kitap yazmak için bunlar da şart sanırım). Kitabın konusu dışında çok iyiydi diyebileceğim bir yanı yok (bir de bu konu hakkında ki bilgi birikimi ve araştırmarı da iyi yanlarına dahil). Zaten bilimkurgu kitabından iyi betimlemeler veya  edebi bir dil beklemek çokta mantıklı değil. Bilim kurgu seven biriyseniz güzel bir kitap.
Edebiyat
MarslıAndy Weir · İthaki Yayınları · 202210bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.