Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 30 Temmuz 2025 22:46 Sayfaları okurken sanki toprak kokusu geliyordu. Ağaçlar, taşlar, hayvanlar, rüyalar... Hepsi canlı gibiydi. Sadece insanlar duymuyordu onları. Kitaptaki karakterler kadar doğa da bir şeyler anlatıyordu aslında.
Kitap bittiğinde içimde garip bir boşluk kaldı.
Biraz da suçluluk hissettim belki. Çünkü doğayı ne kadar unuttuğumuzu bana hatırlattı.
Benim için anlamlı kitaplar önemliyse, bu kitap fazlasıyla o duyguyu verdi.
Toprak gibi bir kitap. Ne kadar kazarsan, o kadar derine iniyorsun.