8/10
·340 syf.··
2018 6. kitabı
Her türden kitap okumayı tercih eden biriyim ve bunu elime aldığımda başta okumak istememiştim. Sıkılacağımı düşünmüştüm. Neden bilmiyorum ama cidden 2 ay boyunca kapağına dokunmamıştım. Ama sonra kitaba çok büyük bir saygısızlık yaptığımı fark ettim. Olayların akış hızına öyle bir kapılıyorsunuz ki ve baş kahramanın yerine kendinizi o kadar çabuk koyuyorsunuz ki onunla gülüyor onunla ağlarken buluyorsunuz kendinizi. Kesinlikle okuyun.
Edebiyat
SevdalinkaAyşe Kulin · Everest Yayınları · 202015,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.