denize giderken, köyde, yolda bulduğum her anda okuduğum bir kitap oldu. elimden bırakamadım. aktı gitti. yazarın notu olması güzeldi bazı açıklamalar getirmiş. okumasaydim ben her şeyi olduğu gibi kabul ederdim. kitabın ismini nerden aldığını çok merak etmiştim o da sonda yer alıyormuş zaten. psikoterapinin temelleri daha atılmadığı zamandan yazmış yazar ama sanki konuşanlar bendim, yaşayanlar bendim.