Puan vermedi·136 syf.··
2025 4. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ağustos 2025 20:11
Bu kitap bana Tolstoy'un 'Üç Ölüm' kitabını hatırlattı. İçerisinde dört farklı hikayeyi barındırıyor. Fakat o kadar sürükleyici ki üçüncü hikayenin ortalarına kadar farklı dört hikaye olduğunu anlayamadım:) Bekledim ki bir yerde hepsi birbirine bağlanacak. En çok beğendiğim ve açıkcası hayal kırıklığına uğradığım hikaye ilk hikayeydi. Kitabın sonuna kadar bir umut ilk hikayenin sonunu öğrenirim diye bekledim fakat Zweig hikayenin sonunu bizim hayal gücümüze bırakmış. Genel itibariyle güzel bir kitaptı tam bir Stefan Zweig eseriydi. Kısa sürede okunabilir ya da çapraz okumalar için de ideal bir kitap.
MürebbiyeStefan Zweig · Venedik Yayınları · 201932,9bin okunma
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.