·284 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2018 20:41 Kendimi bir Tim Burton filminin içinde hissettim. Gerçekten çok keyifli bir kitaptı. Fakat bazı yerleri biraz esnetilmişti ve yaş konuları (belki benim okuma zamanımın darlığından dolayı) biraz kafam karıştı :) Bildiğim kadarıyla 8 ödül toplamış bu kitaba (hatta belki çizgi roman versiyonuna) mutlaka bir şans vermelisiniz...