" İçimizdeki Şeytan " ı unutma!
Kürk Mantolu Madonna, buranın verileriyle İçimizdeki Şeytan'dan 4 kat daha fazla okunmuş bir kitap.
( Kürk Mantolu Madonna'ya güzel kitap değil, demiyorum. Onu da çok beğenerek okudum. )
Sadece tavsiye, İçimizdeki Şeytan'ı okuyun. Daha fazlasını çok daha fazlasını hak ediyor.