Spoiler içerir, sonra okuyunca spoiler yedim demeyin ;)
8/10
·488 syf.··
2025 15. kitabı
·
13 günde okudu
·
Okunma: 02 Ağustos 2025 13:16
Kitabı bitirerek bu evrene veda etmiş oluyorum artık. Bir yanım nedense çok buruk. Sadece 2 kitaplık bir yolculuk olmasına rağmen Roman ve Iris benim için unutulmaz birer karakter oldular. Avalon Bluff'a, Oath Gazette'e ve Inkridden Tribune'e veda vakti... İlk kitapta Roman'ın kayboluşununun üzerinden birkaç hafta geçmiş olarak başlıyor kitabımız. Bu sırada da savaş hala devam etmekte. Iris bir şekilde Roman'ın hala hayatta olduğuna inanır ve ona ulaşmak için elinden her gelen şeyi yapar. Buna hırsızlıkta dahil. :D (eyyy aşk sen nelere kadirsin! :p) Bundan sonrası SPOILER içerebilir! Gelelim asıl duygularıma... Kitabı sevdim mi sevdim aslında. Ama ilk kitap kadar değil. İlk kitapta daha bir heyecan, aksiyon vardı. Bu kitapta ise beklediğimi bulamadım. Bazı şeyler çok yüzeysel geçilmişti. Mesela yeraltında Iris ve Dacre arasında yaşananlar. Nedense bana çok kolay ve basit geldi okurken. :/ İlk kitaptaki yumoş kalpli Marisol bu kitapta neredeyse hiç yoktu. Kitabın finalinde bile yazarın bu karakterden bahsetmemiş olmasına şaşırdım... Serinin final kitabı olmasına rağmen 400 küsür sayfalık kitaba herşeyi sığdırmak istemiş yazar. Mezarlık denilen bir grup ortaya çıkıverdi birden. Ne gerek vardı? Yazar asıl tanrıların savaşına odaklansaydı bunun yerine daha da güzel şeyler çıkardı ortaya diye düşünüyorum. Bir başka gereksiz olan şey yeni bir karakter dahil etmesi. Tobias... Sırf Attie ortada kalmasın diye oluşturulmuş bir karakterdi bence. :D Ortada bırakmadı seni yazarcığımız hadi yine iyisin Attie! :Dd Marisol ve Keegan, Forest ve Sarah çiftleri için kitapta pek yer yoktu. Birkaç sahne okuduk sadece. Forest ilk kitapta herkes için bir gizemdi. Iris abisini savaş cephesinde arıyordu. Nitekim bulmuştu da ama bu kitapta pek vakit geçirmelerine fırsat vermedi yazar. :( Sebebi neydi ki??? :pp Kitap Roman'ın Iris'i hatırladığı sahneden sonra akmaya başladı. Ah o sahne! Kalbimi bıraktım oraya... Hele de Iris'in “ben senin karınım” demesi, Roman'ın allak bullak olması :D kitapta tek işaretlediğim yer bu kısımdı sanırım. :') Yazarı tebrik etmem gerek çünkü Iris ve Roman arasındaki ilişkiyi çok güzel işlemişti. Bir yandan da okudukça iki karakterimizin duygularının okuyucuya tam olarak geçmesi benim için muntazamdı. Sezarın hakkı sezara! Bu konuda yazar çok iyi iş çıkarmış. Yazarın dili basit ama bir o kadar da akıcıydı. Kitabı hiç sıkılmadan rahatlıkla okudum. Rs'den kurtarabilecek bir seri olduğunu düşünüyorum. Fazla kafa yormayan, bir çırpıda bitsin, hele de uzayıp sakız gibi olmasın diyenlere önerimdir. Yazar iki kitapla bitirip okuyucuyu da sıkmadan, tadında bıraktı. Kitapla kalın.
1000Kitap
Sonsuz YeminlerRebecca Ross · Olimpos Yayınları · 2025566 okunma
·
392 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ama çatlarım şimdi ben 😂
H.
Gönderi Sahibi
Skrn şöyle özet geçeyim, çok güzel bir aşk var içinde 🤭