·84 syf.····Okunma: 03 Ağustos 2025 23:03 İnsanların ‘mahremiyetlerini’ kendi elleriyle ‘ötekilere’ teslim etmesini anlatan ve bu düzeni eleştiren bir kitap. Yazar özetle; eskiden insanları gözetlemek özgürlükleri kısıtlayan bir davranış olarak görülüyorken, şimdi artık bireyler özgürlüklerini gönüllü bir şekilde baltalıyorlar ve enformasyon batağının bir parçası haline geliyorlar, diyor. İnsanların aynılaştığı, ilişkilerin özlerini ve ruhlarını yitirdiği gibi vurgularda da bulunuyor yazar. Oldukça sert eleştirilerde bulunan, insanı kendi hayatını ve davranışlarını sorgulamaya iten kısa ama vurucu bir kitaptı.
Birazcık sır ve mahremiyet her zaman iyidir. Kitap bunu hatırlattı.