·353 syf.····Okunma: 26 Şubat 2018 01:52 anı kitaplarını okumaktan çok haz alan bir insan değildim, bu kitabı okuyana kadar. yeri geldi mina urgan’la birlikte güldüm, yeri geldi onunla sinirlendim ve üzüldüm. gerçekten üzüntüden kitabı bir iki gün bırakmışlığım dâhi oldu. sade ve yalın bir dille ne olduğunu, ne olmak istediğini, ona dair ne varsa anlatmış. mina urgan’ın daha çok anısını okumak isterdim. kitap bittikten sonra aynen böyle düşündüm.