Babaya Mektup
3/10
·57 syf.··
Beğendi
·
2025 11. kitabı
·
15 saatte okudu
·
Okunma: 20 Temmuz 2025 23:30
Kitabi okuduğumda bana hisssettirdiklerinden biraz bahsetmek istiyorum.Kafkayi her okuduğumda neden neden pişman oluyorum?Neden yeminlerimi bozup tekrar onun eserlerinde kendimi buluyorum? Cevabi basit:"Acida bile zevk alma hissi." Her satirinda değersizlik,acı,keder,umutsuzluk,hiçlik duygularini bir arada bulabileceğiniz ve bunu bize yaşatan başka bir yazar var mi? Ey Kafka ben sana kizmiyorum.Vasiyetini yerine getirmeyip eserlerini yakmak yerine bunlari yayinlayan o alçak arkadaşına kızıyorum. Biz bu acılari yasamak icin ne yaptik? Bu yazarın eserlerini ne zaman okusam kendime gelemiyorum.Her seferinde bir daha okumayacagim diyorum yine yine.... Bu kitabi mutlaka ama mutlaka yengeç sevgilisi olan veya olacak olan kişi veya kişiler okumali. Yengecin dünyasını anlamak istiyorsan bunun yolu Kafkadan geçer. Tavsiye ediyor muyum?Etmiyorum.
1000Kitap
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254,1bin okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.