1/10
·%23 (100/432 syf.)·
Okuduğum kitaplar hakkında yorum yaparken yazarların anlatım tarzına karışmam. Her yazarın farklı bir tarzı oluyor çünkü. Bu kitap bir yazarın anlatım tarzını eleştirmeme sebep olacak kadar beğenmediğim anlatım tarzına sahip bir kitap. Aynı zamanda ilk yarım bıraktığım kitap. Ve hepsinin yanında yazarının 17-18 yaşlarında olup olmadığını merak ettiren ilk kitap. Beğenen arkadaşlara saygı duyuyorum ama yazarın anlatım tarzından neden hiç bahsetmemişler anlayamadım doğrusu. Anlatımı hiç beğenmeyişimden olsa gerek hikâyeye bir türlü bağlanamadım, dolayısıyla hikayeden kopma gibi bir durumum olmadı. Birçok yabancı yazara ait kitap okudum, karakterlerin üslubunu, diyaloglarını çabuk kavrayıp gerçeklik hissini yaşabiliyorum. Ama bu kitapta diyaloglar da bana gerçeklik hissi yaratmadı.
Edebiyat
KaçınılmazAmy A. Bartol · Yabancı Yayınları · 2015458 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.