·164 syf.····Okunma: 24 Ocak 2018 07:13 Bir yazar kalemini ancak bu kadar güzel konuşturabilir. Kitap şans eseri elime geçti ama çevremdeki insanlardan ısrarla sabahattin alinin en azından bir kitabını mutlaka okumam gerektiğini duyuyordum ve bu yüzden kitabı okumaya başladım. İlk başladığım andan itibaren kitap çok hoşuma gitti, bitmeye yakın o kadar yavaş okuyordumki adeta bitsin istemiyordum, artık bende insanlara sabahattin ali okumaları için ısrar ediyorum çünkü dili o kadar naif ve akıcı ki insan okurken hiç sıkılmıyor, edebi dilinide çok başarılı kullanıyor. İçeriğine göz atacak olursak karakterlerin olaylara bakış açısı, kendilerini ifade etme biçimi kusursuz bir şekilde tasvir edilmiş. Raif bey ve Maria puderin son halleri içler acısı olsada çok güzel bir olay örgüsünde tasarlanmış bir kitap okuyuculara şiddetle tavsiye ediyorum.