"İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir." sözünün anlamı niteliğinde bir kitap. Montaigne okurken ciddi manada sanki yazarla sohbet ediyormuş gibi hissettim o kadar keyifliydi. Kitapta yazar aklına takılan hemen herşey hakkında kendi düşüncelerini, denemelerini yazmış, felsefi olarakta, edebi olarakta kitap gerçekten fevkaladeydi. Bir başucu kitabı desem yeridir tekrar tekrar okunması gereken bir kitap.