Dışarıda Kalanlar için...
8/10
·240 syf.··
2025 38. kitabı
Selamlar, Nereden, nasıl bulup aldığımı bilmediğim bir kitap. Her okuyucuya da okusun diyemem. Yazar ile ilk tanışmamız olup zorlanarak okuduğum (tekrarlardan +50 sayfam vardır) hızlı bir açılış ile başlayıp, zor ve karışık bir anlatımla, beklenmedik (en azından benim için) bir son ile biten bir eserdi. Okuması zordu, bir paragrafta 4 cümle herbiri öncekinden farkli bir yerde. Yer yer sert ve kaba bir üslupla ele alınmış. Kimin nerde konuşmaya başladığı nerde bittiği bilinmeyen yerlerde yok değildi hani... Tarzı ve hikayesini beğendiğim, okumasını tanımadığım kişilere tavsiye edemeyeceğim (tanıdıklarıma de edemeyebilirim :) ) ama okuyabilirseniz sevebilme ihtimalinize sığınacağım (kulaklarımı çınlatmamanız şartıyla!) güzel bir kitap... Sabırlı okumalar, Dışarıda Kalanlar Elfriede Jelinek
Alıntı
Dışarıda KalanlarElfriede Jelinek · İthaki Yayınları · 202488 okunma
·
35 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.