8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2025 3. kitabı
Kitaba ilk başlarda modern zamanlarda yaşanamayacak bir hikaye gibi bakmıştım. Okudukça hikaye beni içine çekti ve melankoliye sürükledi. Karakterin iç konuşmaları, kendisiyle olan hesaplaşması ve çılgınca bir aşk istemesi beni derinden etkiledi. İlerledikçe aşık olduğu kişiye gerçekten aşık mı olduğu ya da herhangi biri olsa ona da bu denli aşık mı olacağı soruları kendimle ve hayatımın kalanıyla yaptığım bir iç hesaplaşmaya döndü. Karakter için ağladığım da oldu çünkü onun büyük bir buhranda olduğu çok açıktı. Kendini tanıyamamış ve duygularını anlamlandırmada oldukça zorlanan birisiydi. Son sahnelerde kendimi kitabın içinde buldum adeta sinirlendim, üzüldüm ve duygulandım. Muazzam bir kitaptı. Japon edebiyatını çok da sevmediğimi düşünürken beni bu kadar etkileyebilmesine çok şaşırdım. Okumanızı tavsiye ederim. Sevgiler…
Hayat ve İnsan
Aşka SusamışYukio Mişima · Can Yayınları · 2019931 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.