·141 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Ağustos 2025 16:30 Sırça Köşk'te en çok beğendiklerim; Beyaz bir gemi,Katil Osman,Böbrek,Dekolman,Cankurtaran,Çirkince,Kurtla kuzu,Bir Aşk masalı,Koyun masalı, Sırça köşk
Çoğunu beğenmişim zaten(yazınca fark ettim).Ama Değirmen kitabı da o kadar kötü değildi bence,ordaki konularıda sevmiştim.Bu kitapta da olaylar güzel işlenmişti.Bazı hikayeler gözümde herhangi bir dizinin sahnesi gibi canlanıyordu garip bir şekilde.Diğer eserleri kadar olmasa da okumaya değer diye düşünüyorum.Teşekkürler!