·572 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ağustos 2025 22:54 Nüvit Osmay'ın İnsan Mühendisliği kitabını çok beğendim. Dört bölümden oluşmakta. Birinci bölüm "İnsan, çevresi ve İşi" başlığı altında insan ile işi ve çevresi arasındaki ilişkiler, sorunlar ve çözüm yolları incelenmektedir. İkinci bölümde " İnsan Amir rolünde" ele alınmakta, yönetim bilimiyle ilgili konular akıcı bir üslupla açıklanmaktadır. Üçüncü bölümde ise bu defa " İnsana Lider rolünde" bakılmaktadır. Kitap son bölüm olan " İnsan ve Eğitim" bölümüyle sona etmektedir.
Mutlaka kitaplığınızda bulunması gereken, yatağınızın baş ucunda durması gereken ve her hangi bir sayfasından, bölümünden akıcı bir şekilde okunabilecek ve büyük dersler çıkarılacak bir kitaptır.
İyi okumalar.