·400 syf.····Okunma: 11 Ağustos 2025 23:12 Öncelikle bu bir aşk romanı değil; kime aşık olduğumuz ve ilişkilerdeki seçimlerimizi neyin yönlendirdiği hakkında kapsamlı bir bilgi dozu. Yazar, aşık olma evresi hakkında sosyal ve klinik psikolojiden edindiği bilgileri başarıyla bir araya getiriyor. Gerçeklerle dolu, çok yönlü bakış açılarından sunulmuş, hiçbir abartıya yer verilmemiş ve dipnotlarla desteklenmiş, sade ve anlaşılır bir dille yazılmış. Bence tek kusuru, "aşk arayanlara" yönelik tavsiyeleri. Tavsiyeler mevcut, ancak o kadar az şey katıyor ki, çıkarılsaydı hiçbir şey kaybetmezdi ve yer yer bir kişisel gelişim kitabı gibi davranmaya çalışmak yerine teorik bir çalışmayla sınırlı kalmalıydı. Psikolojik uzmanlık seviyeniz ne olursa olsun, konuyla ilgilenen, aşk arayışında olanlara, aşk konusunda nerede hata yapıyorum diyenlere öneririm.