sena

@mayers
Azizler ve Ghezen aşkına kitabı bitirdim!
9/10
·624 syf.··
2025 166. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 12 Ağustos 2025 11:16
Böyle dedim ama bitmese miydi diye de düşünmüyor değilim. Öncellikle biraz kitap hakkında spoilersız konuşmak istiyorum. Bu kitap diğer kitaba kıyasla bence daha ağırdı. Hem duygusal olarak hem de pacing olarak temposu biraz daha düşüktü bu yüzden oldukça zorladı beni yine de karakterler cok iyi oldukları icin insanin okuyası geliyor. Kitabi da bu şekilde bitirdim zaten diyebilirim. Cok büyük bir eksik mi? Hayır, aslında değil. Sadece ilk kitabin temposu bu kitaba kıyasla daha iyiydi bu yüzden aralarında bir puan fark var. Simdi spoiler konuşacağım biraz, okuyacak olan varsa durmasın ve okusun bu seri okuyacağınız en iyi serilerden biri zaten. Sonu beni cok parçaladı ya Matthias'in ölümü o kadar gereksizdi ki. Sen git iki kitap boyunca bir karaktere en iyi karakter gelişimini ver sonra Fjerdalı çocuğun teki gelsin onu öldürsün. Kalbimi çok kırdın Leigh, çok. Başta size Jesper ve Wylan ikilisine cok isinamadigimi ama zamanla onları da kabul ettiğimi söylemiştim. Bu kitapta sahneleri daha çoktu ve şahsen cok tatlı olduklarını düşünüyorum. Gelelim Kanej... Kaz ve İnej'in aralarindaki hiç kapanmayacak mesafenin bir az daha azaldigini hissettim bu kitapta. Kaz nihayet zırhını çıkarabildi. Aldığı gemiyi verirken de eldivenli gitmemesi cok güzeldi. Kaz ve İnej'in sonu aslında İnej gitmesine rağmen kötü bitmedi çünkü sonuçta ikisinin de düşmanları ortak. Kaz Fıçı'nın kralı olarak hayatına devam ederken İnej'de karşısına çıkan köle tacirlerini avlayacak. Bence ikisi icin de güzel bir son. Ah Nina ah... Kaderinde ne vardı ama kitapta ne oldu gerçekten dedirtiyor.. Nikolai, Matthias'i almayı bile kabul etmişken bu gerçekten olmadı ya. Çok eksik kaldı. Yine de Nina'nin bu kitaptaki güçleri olağanüstüydü. Güçlü karakterler her zaman bir adım öndedir. Gölge ve Kemik serisindeki karakterleri görmek de bir o kadar güzeldi. Ne sahneleri cok fazlaydı ne de cok azdı. Tam ayarindaydi. Başta Zoya'nin cok rolü yok dedirmisti ama son noktayı da o koyduğu için gayet tatminim. Nikolai ve Genya'yi da cok özlemişim. Ve Wylan'ın dediği gibi "Hepimiz başarmalıydık." Bu ekip hatta bu aile bunu hak etmisti. Çok buruk hissediyorum ben ya. Tam bir son gibi değildi ama bir şeyler bitti onu da en derinden hissettim.
1000Kitap
Sahte KrallıkLeigh Bardugo · Novella Dinamik · 20173,262 okunma
·
268 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
BİE SON GİBİ DEĞİLDİ AMA BİR ŞEYLER BİTTİ
sena
Gönderi Sahibi
Kesinlikle oyleydi buara da yeni kitap da cikmali yine de
sena yok bu sefer de kaz falan ölür korkuyorum ben..
sena
Gönderi Sahibi
Melie ama böyle de bitmesin ya..